Kraina Snów

produkt nowy

Kraina Snów to prosta, urocza i marzycielska gra towarzyska dla od 4 do 10 graczy. W grze jeden z graczy staje się śniącym i zakrywa oczy przepaską. Pozostali gracze wcielają się w role duszków sennych i będą opisywać pięknie zilustrowane karty wyłącznie pojedynczymi słowami, tak by naprowadzić śniącego na odgadywane hasło. Niektórzy gracze wcielą się w role diablików, które próbują zwieść śniącego na manowce, a wśród graczy znaleźć się może także psotliwy chochlik!
 
 

129,95 zł

Dane produktu

Dostępność 72 godziny
Zalecany wiek od 8 lat
Liczba graczy 4 - 10
Czas rozgrywki ok. 30-60 minut
Rodzaj imprezowe
Wydawca REBEL
Wymiary [cm] 27 x 27 x 6
Waga w opakowaniu [kg] 0,64

Więcej informacji

Zawartość pudełka:

  • 11 kart duchów (5 wróżek, 4 diabliki i 2 chochliki)
  • 110 dwustronnych kart snów (każda karta przedstawia 4 hasła)
  • 94 żetony punktów
  • łóżko i wezgłowie
  • plansza
  • maska śniącego
  • klepsydra
  • instrukcja

Nałóż opaskę na oczy i opowiedz o czym śnisz!

Zapadła noc, a Ty smacznie śpisz. To świetna pora na odwiedziny duchów snów, które będą próbować wpłynąć na Twój sen. W miły lub odrobinę złośliwy sposób…

Wsłuchaj się w głos wróżek, ale strzeż się chochlików i diablików. Czy o świcie będziesz pamiętać swój sen?

W grze Kraina Snów jeden z graczy staje się śniącym i zakrywa oczy przepaską. Pozostali gracze wcielają się w role duszków sennych i będą opisywać pięknie zilustrowane karty wyłącznie pojedynczymi słowami, tak by naprowadzić śniącego na odgadywane hasło. Niektórzy gracze wcielą się w role diablików, które próbują zwieść śniącego na manowce, a wśród graczy znaleźć się może także psotliwy chochlik!

Na czym to polega?

Rozgrywka w Krainę Snów trwa tyle rund, ilu graczy uczestniczy w grze. Każda runda składa się z 2 faz: nocy i dnia. Każdej nocy jeden z graczy jest śniącym i próbuje odgadnąć elementy występujące w jego śnie na podstawie podpowiedzi pozostałych. Każdego dnia wróżki i śniący otrzymują punkty za każdy element, który śniącemu udało się poprawnie odgadnąć, a śniący, jeśli zapamiętał odgadnięte hasła i opowiedział swój sen, otrzymuje także dodatkowe punkty.

Gdy opowiadacie swoje sny, nie wahajcie się dodać im dramatyzmu. Niech Wasze odpowiedzi zainspirują Was do snucia zabawnej, szalonej, groteskowej opowieści…

W moim śnie widziałam PSA, który walczył z WAMPIREM o HAMBURGERA, zaś w tle KOGUT grał na BĘBNACH.

Gracze będący diablikami próbują zmylić śniącego wypowiadając hasła niepasujące do ilustracji na karcie, lub wręcz celowo kierując jego sny w podobnym, ale mylnym kierunku. Samolot wszak łatwo może się stać śmigłowcem, bo gdy dobre duszki wypowiedziały słowa "lata", "maszyna" i "pilot" to wystarczy tylko dobrze dobrać czwarte słowo, na przykład "wirnik", by sen śniącego odpłynął w zupełnie innym kierunku.

Gdy wśród graczy zdarzy się chochlik, to będzie on miał za zadanie sprawić by snów, które śniący odgadł, było tyle samo ile tych przez niego zapomnianych, za co otrzyma punkty - tym więcej im obie wartości będą sobie bliższe.

Gra się kończy, gdy każdy z graczy wcieli się raz w śniącego. Każdy z graczy sumuje swoje punkty, pamiętając, aby odjąć po 1 punkcie za każdą karną kartę, którą ma przed sobą. Gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą.

Kraina Snów to prosta, urocza i marzycielska gra towarzyska dla od 4 do 10 graczy.







Nagrody i wyróżnienia przyznane grze Kraina Snów

Kraina Snów została doceniona przez firmę Imagination Gaming, której celem jest odkrywanie nowych gier z całego świata, które angażują zarówno dzieci, jak i całą rodzinę, pomagają rozwijać nowe umiejętności kreatywne i społeczne.

W 2018 roku Kraina Snów zdobyła trzy wyjątkowe nagrody:

  • Literacy Gold Award
  • Family Gold Award
  • Best Imagination Gaming Game of the Year (BIGGY) Award

Opinie

Napisz opinię

Kraina Snów

Kraina Snów

Kraina Snów to prosta, urocza i marzycielska gra towarzyska dla od 4 do 10 graczy. W grze jeden z graczy staje się śniącym i zakrywa oczy przepaską. Pozostali gracze wcielają się w role duszków sennych i będą opisywać pięknie zilustrowane karty wyłącznie pojedynczymi słowami, tak by naprowadzić śniącego na odgadywane hasło. Niektórzy gracze wcielą się w role diablików, które próbują zwieść śniącego na manowce, a wśród graczy znaleźć się może także psotliwy chochlik!