Jak zareklamować wadliwy bądź błędny towar?

Do wykonania każdego zamówienia podchodzimy z najwyższą starannością, ale nawet najlepszym mogą zdarzyć się błędy.

 

Jeżeli przesłaliśmy produkt z wadą lub inny niż ten, który był zamawiany, prosimy poinformuj nas o tym wysyłając wiadomość na adres:

bok@dzotczi.pl

 

W treści podaj: numer zamówienia i opis zgłaszanych zastrzeżeń. Mile widziane będą również zdjęcia, które ułatwią identyfikację wady.

Po otrzymaniu korespondencji i zapoznaniu z nią skontaktujemy się z Tobą, aby przedstawić rozwiązanie problemu.

 

Chcesz dokonać zwrotu towaru?

W ciągu 30 dni od dnia otrzymania zamówienia możesz zwrócić otrzymany towar bez podania przyczyny (będziemy jednak wdzięczni za jej podanie - dzięki temu będziemy wiedzieli, co musimy poprawić).

 

Aby dokonać zwrotu:

- poinformuj nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość wysyłając wiadomość na adres e-mail bok@dzotczi.pl lub adres korespondencyjny podany niżej. Możesz skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy

- odeślij do nas zwracany produkt wraz z fakturą na adres:

Micorazon Bartosz Sprengel

ul. Młyńska 36

89-632 Brusy

 

Przesyłkę wyślij w formie rejestrowanej (np. list polecony, przesyłka kurierska). Przesyłek wysłanych za pobraniem nie przyjmujemy.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania (przymierzenie rzeczy nie liczy się do użytkowania).

 

Jakich towarów nie możesz zwrócić?

Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu w przypadku zamówienia odzieży oraz gadżetów z własnym nadrukiem oraz gadżetów i odzieży spersonalizowanej (tj. wyprodukowanych pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. art 38. pkt 3.