Nie ma takiej konieczności. Zamówienia można składać bez zakładania konta.
Jako zalogowany Użytkownik:
- masz dostęp do historii wszystkich swoich zamówień i informację o ich aktualnym statusie;
- możesz zapisać wiele adresów do wysyłki i faktur, dzięki czemu przy składaniu zamówienia nie musisz ich ponownie wpisywać ręcznie;
- masz możliwość korzystania z promocji dostępnych tylko dla zarejestrowanych klientów.
W każdym momencie masz możliwość edycji danych. W tym celu zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki "Moje informacje osobiste"
Większość rzeczy szyjemy na wymiar, dlatego wykonujemy je po otrzymaniu zamówienia. W przypadku produktów wykonywanych na wymiar, termin realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych licząc od momentu opłacenia zamówienia. W pozostałych przypadkach termin realizacji może wynieść do 3 dni roboczych, jednak dokładamy starań, aby czas wysyłki nie przekroczył 24 godzin. Jeżeli produkt jest dostępny od razu to taka informacja znajduje się w opisie.
Pamiętaj, że zamawiając produkty o różnym czasie wysyłki, realizacja całego zamówienia nastąpi po przygotowaniu produktu o najdłuższym czasie dostawy.
Do terminu realizacji zamówienia należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki, który jest uzależniony od wybranego sposobu dostawy. Orientacyjny czas otrzymania paczki od momentu wysyłki z naszego sklepu to 3-4 dni dla listy poleconego ekonomicznego, 2-3 dni przy wysyłce do Paczkomatu oraz 1-2 dni dla pozostałych sposobów dostawy.
Status zamówienia widoczny jest w zakładce "Moje zamówienia" dostępnej dla klientów zarejestrowanych. Dodatkowo wysyłamy automatyczne powiadomienia w momencie, gdy zamówienie zostanie przekazane do wysyłki. W ostatniej wiadomości wysyłamy informację o numerze listu przewozowego.
Niezarejestrowani klienci mogą sprawdzić status swojego zamówienia na stronie: Śledzenie zamówienia
Do sprawdzenia statusu potrzebny jest numer zamówienia oraz adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
Koszty dostawy są uzależnione od wybranego sposobu dostawy. Aktualny cennik umieszczamy na stronie: sposoby dostawy
Nie. Aktualnie umożliwiamy zamówienie produktów z dostawą wyłącznie na terenie Polski.
Jeżeli wybierzesz płatność przelewem bankowym, dane do przelewu zostaną wyświetlone w ostatnim kroku składania zamówienia oraz dodatkowo wyślemy je na Twój adres e-mail.
W przypadku płatności online za pośrednictwem systemu Autopay:
- dane do przelewu zostaną wyświetlone w bramce płatniczej (forma płatności "Szybki przelew");
- zostaniesz przekierowany do swojego banku, gdzie po zalogowaniu będzie już wypełniona formatka przelewu (forma płatności Pay-By-Link).
Po rozpoczęciu realizacji płatności online, otrzymasz wiadomość e-mail informującą o rozpoczęciu transakcji w systemie Autopay. Jeżeli nie dokonałeś od razu przelewu, możesz ponownie zlecić płatność klikając w link umieszczony w otrzymanym powiadomieniu.
Płatności, zarówno zwykłym przelewem jak i przez system Autopay, przyjmowane są wyłącznie w polskich złotówkach.
Środki zwracamy na konto bankowe, z którego została wykonana płatność za zamówienie. W przypadku opłacenia zamówienia kartą płatniczą, zwrot wykonujemy na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej.
Nie. Zwroty produktów wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane.