Czy muszę się rejestrować, żeby złożyć zamówienie?

Nie ma takiej konieczności. Zamówienia można składać bez zakładania konta.

Co daje mi założenie konta w sklepie?

Jako zalogowany Użytkownik:

- masz dostęp do historii wszystkich swoich zamówień i informację o ich aktualnym statusie;

- możesz zapisać wiele adresów do wysyłki i faktur, dzięki czemu przy składaniu zamówienia nie musisz ich ponownie wpisywać ręcznie;

- masz możliwość korzystania z promocji dostępnych tylko dla zarejestrowanych klientów.

Czy mogę zmienić dane zarejestrowane w serwisie?

W każdym momencie masz możliwość edycji danych. W tym celu zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki "Moje informacje osobiste"

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Większość rzeczy szyjemy na wymiar, dlatego wykonujemy je po otrzymaniu zamówienia. W przypadku produktów wykonywanych na wymiar, termin realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych licząc od momentu opłacenia zamówienia. W pozostałych przypadkach termin realizacji może wynieść do 3 dni roboczych, jednak dokładamy starań, aby czas wysyłki nie przekroczył 24 godzin. Jeżeli produkt jest dostępny od razu to taka informacja znajduje się w opisie.

Pamiętaj, że zamawiając produkty o różnym czasie wysyłki, realizacja całego zamówienia nastąpi po przygotowaniu produktu o najdłuższym czasie dostawy.

Do terminu realizacji zamówienia należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki, który jest uzależniony od wybranego sposobu dostawy. Orientacyjny czas otrzymania paczki od momentu wysyłki z naszego sklepu to 3-4 dni dla listy poleconego ekonomicznego, 2-3 dni przy wysyłce do Paczkomatu oraz 1-2 dni dla pozostałych sposobów dostawy.

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w zakładce "Moje zamówienia" dostępnej dla klientów zarejestrowanych. Dodatkowo wysyłamy automatyczne powiadomienia w momencie, gdy zamówienie zostanie przekazane do wysyłki. W ostatniej wiadomości wysyłamy informację o numerze listu przewozowego.

Nie mam konta w serwisie, jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Niezarejestrowani klienci mogą sprawdzić status swojego zamówienia na stronie: Śledzenie zamówienia

Do sprawdzenia statusu potrzebny jest numer zamówienia oraz adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy są uzależnione od wybranego sposobu dostawy. Aktualny cennik umieszczamy na stronie: sposoby dostawy

Czy mogę zamówić towar na adres zagraniczny?

Nie. Aktualnie umożliwiamy zamówienie produktów z dostawą wyłącznie na terenie Polski.

Na jakie konto mam dokonać płatności za zamówienie?

Jeżeli wybierzesz płatność przelewem bankowym, dane do przelewu zostaną wyświetlone w ostatnim kroku składania zamówienia oraz dodatkowo wyślemy je na Twój adres e-mail.

W przypadku płatności online za pośrednictwem systemu Autopay:

- dane do przelewu zostaną wyświetlone w bramce płatniczej (forma płatności "Szybki przelew");

- zostaniesz przekierowany do swojego banku, gdzie po zalogowaniu będzie już wypełniona formatka przelewu (forma płatności Pay-By-Link).

Jak mam opłacić zamówienie, jeżeli przerwałem płatność online?

Po rozpoczęciu realizacji płatności online, otrzymasz wiadomość e-mail informującą o rozpoczęciu transakcji w systemie Autopay. Jeżeli nie dokonałeś od razu przelewu, możesz ponownie zlecić płatność klikając w link umieszczony w otrzymanym powiadomieniu.

W jakiej walucie mogę dokonać płatności?

Płatności, zarówno zwykłym przelewem jak i przez system Autopay, przyjmowane są wyłącznie w polskich złotówkach.

Jak otrzymam zwrot środków w przypadku odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni?

Środki zwracamy na konto bankowe, z którego została wykonana płatność za zamówienie. W przypadku opłacenia zamówienia kartą płatniczą, zwrot wykonujemy na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej.

Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

Nie. Zwroty produktów wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail bok@dzotczi.pl.