produkt nowy
Small World to gra, w której gracze prowadzą swoje nacje w świecie, który jest najzwyczajniej za mały, aby wszystkie się zmieściły. Niezależnie od tego, ilu graczy siądzie do planszy - będzie ona zawsze za mała!
Produkt nie jest dostępny w wybranej opcji.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Zalecany wiek | od 8 lat |
Liczba graczy | 2 - 5 |
Czas rozgrywki | ok. 60-120 minut |
Rodzaj | strategiczne |
Wydawca | REBEL |
Wymiary [cm] | 30 x 30 x 8 |
Waga w opakowaniu [kg] | 2 |
Small World to gra, w której gracze prowadzą swoje nacje w świecie, który jest po prostu za mały, aby pomieścić je wszystkie...
Small World, stworzony przez Philippe Keyaerts jako następca jego szeroko nagradzanej poprzedniej gry Vinci, to świat zamieszkany przez różnorodne rasy - krasnoludy, czarodziejów, amazonki, gigantów, orki a nawet ludzi. Każda z tych nacji posyła do walki swoje armie - wszystko, aby zdobyć chociaż odrobinę nowego terytorium i wymazać inne plemiona z powierzchni ziemi.
Niestety, cywilizacje w miarę wzrostu zatracają swoją dynamikę i możliwości rozwoju, dopada je stagnacja a w końcu upadek. Kluczem do zwycięstwa w Small World jest nie tylko wybór spośród 14 ras i 20 specjalnych mocy; najważniejsze to przewidzieć upadek i w odpowiednim momencie wycofać się z danej cywilizacji, udzielając swojego poparcia nowej sile, która rozwinie się na gruzach tych, którzy przeminęli.
Cywilizacje pojawiające się w grze składają się zawsze z dwóch elementów - rasy (np. Elfy) i zdolności specjalnej (np. Waleczne). Zarówno zdolności jak i rasy są bardzo zróżnicowane, a w grze możesz pokierować m.in. tak egzotycznymi cywilizacjami jak Bagienne Trolle, Żeglujący Czarodzieje, Handlujące Szkielety czy Latające Ghoule!
Dodatkowy rabat 20 PLN na Dixit - aby skorzystać dodaj grę do koszyka i wpisz kod DIXIT.
Oferta ważna do 2018-09-09 23:59
Przejdź do strony oferty