produkt nowy
Produkt nie jest dostępny w wybranej opcji.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Dostępność | 72 godziny |
Zalecany wiek | od 8 lat |
Liczba graczy | 1 - 5 |
Czas rozgrywki | ok. 30-60 minut |
Rodzaj | rodzinne |
Wydawca | REBEL |
Wymiary [cm] | 30 x 30 x 8 |
Waga w opakowaniu [kg] | 1 |
Chrzęst raków wgryzających się w lód. Zmęczona ręka wbijająca czekan w śnieżną ścianę. Ciężki oddech, gdy z wysiłkiem podrywasz ciało, by znów przesunąć się o pół metra w górę. Jeszcze tylko 100... 50 metrów dzieli Cię od szczytu K2, jednego z najtrudniejszych ośmiotysięczników. Stojąc w oślepiającym słońcu patrzysz w dół, gdzie czeka na Ciebie namiot. Jednak by do niego dotrzeć musisz przejść przez szalejącą na najtrudniejszym odcinku śnieżycę. Czy dasz radę?
W grze K2 każdy z graczy kieruje zespołem 2 himalaistów, którzy rywalizując z innymi zespołami, starają się zdobyć szczyt i przetrwać do końca 18-dniowej wyprawy.
Gracze poruszają himalaistami po planszy za pomocą kart, które zagrywają co rundę. Im wyżej wejdzie dany wspinacz, tym więcej punktów zwycięstwa zdobędzie na koniec gry. Jednak w wyższych partiach gór trzeba uważać na poziom aklimatyzacji. Jeśli spadnie on poniżej 1, wyczerpany himalaista zginie i gracz nie otrzyma zdobytych przez niego punktów zwycięstwa. Dlatego tak ważnym elementem gry jest wybór odpowiedniej drogi na szczyt, optymalne stawianie namiotów i zwracanie uwagi na pogodę, która w znaczący sposób wpływa na trud wędrówki na szczyt.
Himalaizm to dziwny sport, z jednej strony alpinista w czasie wspinaczki musi krok po kroku pokonywać siebie – swoje słabości, ograniczenia; z drugiej musi walczyć z górą, z pogodą.
Adam Kałuża, "Wyprawa rusza dalej"
Gra została nominowana do nagrody Gra Roku 2011, dla najlepszej gry wydanej w Polsce w 2010 roku.
K2 jako pierwsza polska gra została nominowana do nagrody Spiel des Jahres 2012
Dodatkowy rabat 20 PLN na Dixit - aby skorzystać dodaj grę do koszyka i wpisz kod DIXIT.
Oferta ważna do 2018-09-09 23:59
Przejdź do strony oferty